مزایای چاپ لیبل PVC در مقایسه با سایر برچسب‌ها

۲ بازديد

چاپ لیبل پی وی سی ارزان

قیمت چاپ لیبل pvc در مقایسه با لیبل‌های کاغذی بیشتر است؛ اما همانطور که پیش از این هم گفتیم، کیفیت این دو محصول باهم کاملا متفاوت هستند. انتخاب نوع برچسب به سلیقه، کاربرد و بودجه مورد نظر شما بستگی دارد. به عنوان مثال اگر ضد آب بودن برچسب پی وی سی برایتان چندان مهم نیست و همین که در برابر رطوبت مقاوم باشد، کفایت می‌کند، برچسب سلفونی با هزینه کم‌تر هم می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. اما اگر قصد دارید محصول شما ارزشمند به نظر برسد، بهتر است با صرف مقداری هزینه بیشتر به سراغ مدل‌های پی وی سی بروید.

مجموعه فرتاک، لیبل پی وی سی ارزان را با توجه به هزینه تمام شده ارائه می‌دهد. ما بهترین مواد اولیه را از بازار تهیه می‌کنیم و با توجه به هزینه‌های موجود در تلاشیم خدمات چاپ را با بهترین قیمت به مشتریان ارائه بدهیم.

مزایای چاپ لیبل PVC در مقایسه با سایر برچسب‌ها

لیبل پی وی سی از مقاوم ترین انواع لیبل هایی است که تا کنون طراحی و چاپ شده. این محصول در برابر کشیدگی و پارگی مقاوم است و چاپ روی آن هم پاک نخواهد شد. دوام زیاد این لیبل‌ها باعث می‌شود اطلاعاتی که روی آن حک شده، تا مدت‌ها پس از چاپ لیبل پی وی سی همچنان روی آن باقی می‌ماند. حتی وقتی محتویات بسته تمام می‌شود، نام و لوگوی برند شما همچنان روی آن خودنمایی می‌کند. وجود برند در مقابل چشمان مشتریان برای مدت طولانی، روی ناخودآگاه آن‌ها تأثیر می‌گذارد و آن‌ها را برای خرید دوباره از برند شما ترغیب می‌کند.

چاپ لیبل پی وی سی به صورت شیت انجام می‌شود. شیت‌ها دو حالت مات و براق دارند. قسمت پشتی  شیت‌ها را نیز می‌توان به صورت کم چسب (آکرونال) و پُرچسب (هات ملت) تولید کرد. نمونه‌های پرچسب برای بسته‌بندی‌هایی با جنس چوب یا فلز یا بسته‌های مرطوب مناسب هستند. اما برای بسته‌های پلاستیکی یا شیشه‌ای، لیبل کم چسب هم کفایت می‌کند. این برچسب‌ها در سایزهای مختلف تولید می‌شوند و امکان چاپ سیاه و سفید یا رنگی روی آن‌‎ها وجود دارد.

چاپ لیبل پی وی سی شیشه ای
چاپ لیبل پی وی سی شیشه ای

چاپ لیبل PVC شیشه ای

لیبل پی وی سی سفید و لیبل شیشه‌ای جزو پرکاربردترین انواع این نوع برچسب‌هاست. لیبل شیشه‌ای که به اسم لیبل پی وی سی شفاف هم شناخته می‌شود. تنها تفاوت لیبل شیشه‌ای پی وی سی با نمونه‌های مات، ظاهر آن‌هاست. در لیبل شیشه ای، نقاطی که چاپ ندارد شفاف است و پشت آن دیده می‌شود. برای تولید این محصول از بخاطر PVCهای شیشه ای استفاده می‌کنند.

با این برچسب‌ها مشتریان هم محتویات بسته‌بندی محصول را می‌بینند و هم می‌توانند اطلاعات درج شده روی آن‌ها را بخوانند. البته رنگ زمینه در این لیبل‌ها اهمیت بسیاری دارد؛ چاپ روی برچسب پی وی سی باید به رنگی باشد که هنگام چسبیدن روی محصول هم دیده شود و کاربران بتوانند مطالب چاپ شده را بخوانند. 

ویژگی های لیبل پی وی سی (PVC)

مهم‌ترین ویژگی‌های لیبل pvc را در ادامه توضیح می‌دهیم:

  • پشت آن به چسبی با خاصیت چسبندگی بالا آغشته شده تا قابلیت چسبیدن روی سطوح مختلف را داشته باشد.
  • ضد آب و ضد خش است.
  • در برابر حرارت تا دمای ۸۰ درجه مقاومت دارد. 
  • در صورت چاپ با کیفیت، رنگ آن به مرور زمان تغییر نمی‌کند.
  • در برابر مواد شیمیایی نظیر الکل و مواد شوینده مقاوم است. 
  • انعطاف پذیری بالایی دارند.
  • دوام و طول عمر آن نسبت به نمونه‌های کاغذی بیشتر است.
  • هزینه مناسبی دارد.
  • به راحتی پاره نمی‌شود.
  • سطح صاف و صیقلی دارد.
  • در صورتی که از کالا جدا شود به صورت یک جا کنده می شود وآثار چسب باقی نمی ماند.

متریالی که در چاپ لیبل pvc به کار میروند در برابر حرارت و ضربه و پارگی مقاومت زیادی دارند. از این رو چاپ برچسب pvc  برای مواردی چون پلمپ محصولات تولید شده و گارانتی،کنترل اموال و هشدارهای مربوط به محیط زیست و بهداشت مورد استفاده قرار می‌گیرد. لیبل علاوه بر ارائه اطلاعات این برچسب‌ها انتخاب مناسبی برای برندسازی با استفاده از بسته‌بندی محصولات هستند.

نمونه چاپ لیبل pvc
نمونه چاپ لیبل pvc

کاربرد لیبل پی وی سی

لیبل شبیه به شناسنامه همراه محصول است و اطلاعات مورد نیاز مشتری را در اختیار او قرار می‌دهد.به همین دلیل کیفیت طراحی و چاپ لیبل PVC از اهمیت زیادی برخوردار است. استفاده از چاپ بر چسب پی وی سی در مواردی که در ادامه نام می‌بریم، متداول است.

  • بسته بندی محصولات
  • تولید و بسته بندی محصولات آرایشی
  • صنایع خودرو سازی
  • لوازم خانگی
  • لوازم صنعتی و الکترونیکی 
  • بدنه دستگاه‌های صنعتی
  • علائم هشدار ساختمانی، بهداشتی، مواد شیمیایی خطر ساز و زیست محیطی

البته کاربردهای این محصول به موارد بالا محدود نمی‌شود. به طور کلی هرجایی که به برچسب روی محصول یا بسته‌بندی آن نیاز داشته باشید، می‌توانید از نمونه‌های PVC استفاده کنید. 

چاپ لیبل پی وی سی در تهران

شما می‌توانید برای چاپ لیبل pvc متناسب با کسب و کار خود به چاپخانه مراجعه کنید، این کار وقت زیادی از شما می‌گیرد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم سفارش خود را به صورت آنلاین به چاپخانه معتبری در تهران بسپارید و در کوتاهترین زمان ممکن، سفارش چاپ لیبل پی وی سی را در محل مورد نظرتان دریافت کنید. چاپ فرتاک خدمات خود را به صورت آنلاین و حضوری در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این مجموعه بهترین لیبل‌های PVC را با کیفیت چاپ بالا تولید می‌کند و آن‌ها را با بهترین قیمت و بعد از چند روز کاری به دست مشتریان می‌رساند. امکان ارسال سفارش در سطح  تهران به وسیله پیک و سایر امکانات حمل و نقل وجود دارد. سفارشات شهرستان هم با پست پیشتاز ارسال می‌شود و به دستشان خواهد رسید.

 

پرسش و پاسخ درباره چاپ لیبل پی وی سی

چاپ لیبل پی وی سی چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان چاپ لیبل پی وی سی به  تعداد لیبل‌ها، پیچیدگی طرح بستگی دارد. چاپخانه فرتاک می‌تواند لیبل‌ها را در عرض چند روز کاری چاپ و تحویل دهند. این مدت زمان بطور میانگین بین 3 تا 5 روز کاری است.

چگونه می‌توانم از مجموعه فرتاک لیبل پی وی سی ارزان سفارش دهم؟

برای سفارش چاپ لیبل پی وی سی ارزان از چاپخانه فرتاک می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت مجموعه یا تماس با شماره تلفن‌های درج شده در سایت،  اطلاعات مورد نیاز خود را  ارائه داده و سفارش خود را ثبت کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.